miercuri, 3 decembrie 2008

Pumni în şcoală pentru un post de secretară

Directorul îşi sprijină acuzaţia pe un certificat medico-legal
În replică, viceprimarul îl acuză pe şeful soţiei sale de mai multe nereguli şi afirmă că ar trebui destituit de inspectoratul şcolar
Pentru că nu s-au înţeles cu vorba bună, viceprimarul din Cilieni şi directorul Şcolii de Arte şi Meserii „Ion Popescu-Cilieni” au recurs la forţă. Adrian Vlada, directorul SAM-ului, îl acuză pe vicele Contantin Daşoveanu că i-ar fi tras un pumn în figură.
Motivul este refuzul directorului de a o avansa în funcţie pe soţia vicelui, deoarece nu îndeplineşte criteriile necesare. Constantin Daşoveanu neagă acuzele aduse, spunând că directorul s-ar fi pălmuit singur. În schimb, acesta vine cu noi capete de acuzare şi spune că inspectoratul şcolar ar fi trebuit să-l demită demult din funcţia de conducere.
La începutul lunii noiembrie, viceprimarul a venit în biroul directorului să-i ceară hârtia prin care chiar Inspectoratul Şcolar Judeţean Olt spunea că secretara Victoria Daşoveanu nu poate fi promovată din postul de secretară cu studii medii, în cel de secretară cu studii superioare. „A intrat la mine în birou şi a zis: Dă-mi bă hârtia de ia inspectorat! Apoi m-a lovit în tâmplă cu pumnul, iar eu m-am apărat cu receptorul. A încercat şi a doua lovitură, dar nu a reuşit. M-a făcut râmă, guzgan şi şobolan”, ne-a declarat Adrian Vlada.
Directorul însă nu are martori. Are un certificat medico-legal în care scrie „Traumatism malar stg. post agresiune individuală” şi declaraţia unui coleg de cancelarie. „Eu mergeam la oră, iar directorul ieşea din birou, spunând că l-a bătut viceprimarul. Viceprimarul l-a jignit, spunând că e guzgan şi mai multe. Eu nu am văzut că l-a bătut. Am văzut doar că avea partea stângă a feţei roşie”, ne-a declarat profesorul Marius Voinea.
Constantin Daşoveanu se apără şi spune despre director că „este cel mai parşiv om pe care l-am întâlnit în viaţa mea. Guzganul din şcoală este mai de onoare decât directorul. Eu l-am făcut guzgan, dar şi el m-a făcut împuţit! Nu-i adevărat că l-am lovit! Mă duc şi eu să mă pălmuiesc şi după aceea spun că m-a bătut cineva. E cusută cu aţă albă”, a fost replica viceprimarului.
Parchetul şi ISJ Olt anchetează cazul
Viceprimarul vine cu acuze grave la adresa directorului, spunând că directorul foloseşte personalul liceului şi chiar elevii în propria gospodărie la muncă, dijmuieşte banii de liceu ai elevilor, nu se înţelege cu jumătate dintre profesori, iar nevasta lui, profesoară de franceză, le cere elevilor brânză şi ciocolată. Ca urmare a acestui conflict deschis, inspectoratul şcolar s-a hotărât să intervină. „Astăzi (n.n.-luni) vom avea consiliul de administraţie, iar mâine (n.n.-marţi) o comisie de cercetare va merge la liceul din Cilieni. Pe directorul de acolo îl apreciem şi nu am primit niciodată vreo sesizare la adresa lui”, ne-a declarat Nicolae Drăghici, inspectorul şcolar general.
Cazul este cercetat şi de Parchetul de pe lângă Judecătoria Corabia, în urma sesizării făcute de directorul liceului. (E.L.)
Sursa: Gandul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Archives

Sunt interesat de acest blog

Liviu Pop - Seminar Intrenational FSLI la Ocna Sugatag

Liviu Pop la Seminarul FSLI de la Ocna Sugatag (partea a II-a)

Seminarul International FSLI de la Ocna Sugatag - discutii

Liviu Marian Pop este vechiul dar si noul presedinte al Sindicatului Liber din Invatamant Maramures

http://www.antena3.ro/stiri/romania/ultima-runda-de-negocieri-in-educatie-sindicalistii-decid-daca-mai-intra-in-greva_70832.html
http://videonews.ro/action/viewvideo/12242/Iata-cum-au-negociat-profesorii-in-spatele-usilor-inchise/

conferinta

http://www.youtube.com/watch?v=G_rarUCDjuQ