duminică, 23 noiembrie 2008

Un tânăr de 21 de ani învaţă în clasa I datorită programului "A doua şansă"

Are 21 de ani şi este în clasa I. Nu a făcut şcoală când era copil, dar a văzut că cine are carte, are parte, aşa că a decis să ia parte la programul guvernamental ,,A doua şansă". Acum învaţă alături de alţii ca el.

Claudiu are 21 de ani, şi încă nu ştie să-şi scrie bine nici măcar numele. A avut însă noroc: cei pentru care lucrează l-au înscris în programul ,,A doua şansă". Acum tânărul învaţă Abecedarul.

"Mulţi ştiu că nu am şcoală şi... le mulţumesc "foarte bine" că am ajuns să învăţ şi eu am 21 de ani şi nu ştiu. E foarte greu când nu ai şcoală- te duci undeva şi nu te descurci", a povestit Claudiu.

Primul lucru pe care vrea să-l facă după ce se termină patru clase este să îşi ia permisul de conducere.

Programul guvernamental ,,A doua şansă" se adresează celor care nu au avut posibilitatea să frecventeze cursurile claselor I - IV la vârsta potrivită.

"Mi-a fost foarte greu dar am început să mă obişnuiesc. Trebuie să lucrez cu fiecare separat. Trebuie o atenţie distributivă. Şi să le descoperi nevoile la fiecare", a declarat Dominica Mureşan, învăţătoare.

În situaţia lui Claudiu mai sunt şi alţii. Doar că, unora le e ruşine să recunoască faptul că sunt analfabeţi şi să ceară ajutor.

Sursa: Realitatea TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sunt interesat de acest blog

Liviu Pop - Seminar Intrenational FSLI la Ocna Sugatag

Liviu Pop la Seminarul FSLI de la Ocna Sugatag (partea a II-a)

Seminarul International FSLI de la Ocna Sugatag - discutii

Liviu Marian Pop este vechiul dar si noul presedinte al Sindicatului Liber din Invatamant Maramures

http://www.antena3.ro/stiri/romania/ultima-runda-de-negocieri-in-educatie-sindicalistii-decid-daca-mai-intra-in-greva_70832.html
http://videonews.ro/action/viewvideo/12242/Iata-cum-au-negociat-profesorii-in-spatele-usilor-inchise/

conferinta

http://www.youtube.com/watch?v=G_rarUCDjuQ